solera

Promo Mediambient

Curs GLP

Formació online en transformació de vehicles a Gas

Formació teoricopràctica i inscripció de l'homologació del taller* en el conjunt funcional de Dimsport

En el marc de l'acord que tenim amb DIMSPORT per a la formació gratuïta i acreditació com a instal·ladors dels tallers agremiats, i amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, obrim nova convocatòria per a la formació teoricopràctica en la qual es veuran els fonaments tècnics dels sistemes disponibles per a la transformació dels vehicles a gas (GLP, GNL i GNC) sobre els sistemes Bi-Fuel i Dual Fuel.

La formació s'impartirà via online del 14 de juny al 25 de juliol.

Per a la inscripció dels participants interessats, cal que ens enviïn a info@gremibcn.com, les dades ABANS DEL 8 DE JUNY DE 2021:

• Nom del taller:
  • Direcció del taller:
  • Codi postal:
  • Població:
  • Província:
  • Telèfon del taller:
  • NIF:
  • Nom de l'alumne:
  • Cognoms de l'alumne:
  • Correu electrònic de l'alumne:

IMPORTANT: És imprescindible que els correus electrònics no siguin coincidents entre els participants de la mateixa empresa.

(*) L'activació de la inscripció com a taller homologat es farà efectiva al realitzar la primera transformació.

GREMI DE TALLERS DE BARCELONA

zurich