El Gremi torna a representar als tallers a la cambra de comerç de barcelona

La candidatura del President del Gremi al grup 9.1. “comerç i reparacions” de la Cambra de Comerç de Barcelona ha estat escollida a les darreres eleccions d’aquest mes de setembre.

Formant part de la candidatura “Va d’Empresa” impulsada per Foment del Treball, el President del Gremi, Sr. Celso Besolí, en representació de la seva empresa (AUTO TALLER PRÒXIM) ha resultat guanyador a les eleccions que es van celebrar entre el 15 i el 20 de setembre passats.

Amb aquesta important victòria, el Gremi recupera una representació institucional que tradicionalment havia ostentat.

El Sr. Besolí vol expresar el seu més sincer agraïment pel valuós recolzament rebut durant aquestes eleccions per part dels tallers agremiats amb el compromís de treballar incansablement per representar els interessos del nostre sector de la millor manera possible i per impulsar el creixement i prosperitat del mateix.

Des del Gremi assumim aquesta responsabilitat amb serietat i dedicació, i treballarem per donar compliment a les expectatives que els tallers han posat en nosaltres.

Podeu consultar aquí els resultats definitius d’aquestes eleccions.